Sunday, March 25, 2012

wish for happiness


Lord, why I am not a grass,
trampled by the people's shoes!
Rolled to a cigarette
or simply 
drawn in the sketchbook 
next an empty house.


Lord, why I'm not a tree
sturdy in a storm!
Giving birth to thousands of leaves,
never spoils its figure.


With the Devil! -
hackles roar.
Shyness sprouts in my eyes.
Punish me
transform me into silence.
I promise 
I will be happy.


*   *   *



Господи, защо не съм трева
отъпкана от хорските обуща!
Свита на цигара
или просто нарисувана
в скицника до празна къща.


Господи защо не съм дърво,
неогъващо се в бура!
Раждащо със хиляди листа
без да си разваля фигурата.


С Дявола!
Наежена ръмжа
със покълнала в очите ми свенливост.
Накажи ме,
превърни ме в тишина.
Обещавам, че ще съм щастлива.

No comments:

Post a Comment